arie_gaban | 019.441.2200

By: arie gaban

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  1  2  3  4  5  6  [7]  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Monday, 8-Sep-2008 11:22 Email | Share | | Bookmark
Version077 | Berbuka Posa..






puasa suda 8 hari..
sangat enak berpuasa secara beristeri ni..
tahun lepas masih sorang2..
tahun ni sudah berdua..
sangat seronok ketika bersama..
tapi weekdays yang tak syok..
isteri dok jauh..
tapi kami masih cuba untuk meluangkan masa bersama..
terima kasih pada isteriku noorsuhana kerana tetap bersabar..

aku, isteri dan arn apex botak digerd..(panjang sungguh gelaran hang arn)


Monday, 1-Sep-2008 10:29 Email | Share | | Bookmark
Version076 | Salam Ramadhan




kami ingin mengucapkan selamat berpuasa kepada seluruh umat Islam di seluruh dunia sempena Ramadhan Al Mubarak ini...

azree ahmad & noorsuhana mohmad ghazali


Thursday, 28-Aug-2008 06:04 Email | Share | | Bookmark
Version075 | Ariff & Ina sudah kawennn..













ariff adalah kawan skolah aku di Baling, Kedah.
jadi pakat mai la ramai2..aku bukan OP lah..saja suka2..


Monday, 25-Aug-2008 04:50 Email | Share | | Bookmark
Version075 | Suhaila & Borhan + Suhaidi & Rohaida













Quote:
sorry lewat up..da basi pun gambar nie..aku kalut dengan miting..hehehe..
aku dan silmi dibawah label SnapSyndicate menyiapkan tugasan ini.
akhirnya rahsia silmi bocor jua dengan episod 'aku tetap terkena'..
tq silmi kerna mengajar aku manyakkkkk tektik dalam fotografi..


Sunday, 10-Aug-2008 04:19 Email | Share | | Bookmark
Version074 | Suhaidi & Rohaida - Kamunting, Perak












Quote:
kadang2 rasa malas nak upload gambar. jadi letak sekepin macam gambar dibawah. sekarang aku sedang hangat. ketar kaki nak up banyak2. jadi pakat2 komen la sorang sikit. kerna segala komen itu sangat membangkitkan keghairahan malam2 ku..



official photographer : ariegaban & arn
snapsyndicate.com
+ sorang lagik brader tue cikgu rashid..OP jugak..


[<<  <  1  2  3  4  5  6  [7]  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net